vaste werk locatie

Vacature in Rotterdam: ASP.NET CORE developer Fullstack / Intern


ID:1266-1266

De Organisatie:

Mijn klant houdt zich bezig met alleen maar maatwerk software. Door de flexibiliteit van de developers bedienen ze bijna elke markt; van start-ups tot aan de grotere internationaal georiënteerde bedrijven. Bepaalde applicaties zijn standaard geworden en worden als totaalpakket aan de klant aangeboden. Andere applicaties worden maandelijks onder de loep genomen. Kortom: genoeg uitdaging voor een .NET Developer.

Je komt te werken in een gezellig team van ongeveer 20 mensen met een platte structuur. Er wordt veel voor het personeel geregeld en regelmatig ga je met het team op pad. Je collega's zijn IT minded mensen. Het gaat hier om een leuke en informele organisatie waar je als ontwikkelaar veel kunt leren. Je krijgt hier de mogelijkheid om onder supervisie projecten op te gaan pakken en jezelf verder te ontwikkelen in het .NET development vakgebied. Uiteraard is er ook ruimte voor de meer ervaren kandidaat. 

 

De Functie:

Als .NET developer is geen dag hetzelfde bij deze werkgever. Dat komt door de vele projecten waar je dagelijks mee bezig bent. Bijna iedere dag ben je weer bezig met iets nieuws en dat is niet alleen fijn voor de klant, maar ook vooral voor jou aangezien je continu met verschillende (nieuwe) technieken mag gaan werken als Microsoft .NET Software Developer.

In deze functie ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het ontwikkelen en onderhouden van de bestaande websites en webapplicaties maar ook complete software pakketten gericht op bijvoorbeeld CRM. Je loopt hiernaast mee in het ontwikkeltraject om nieuwe / vernieuwde applicaties te ontwikkelen en hiermee de oudere applicaties te vervangen.

Naast werken in projecten heb je focus op verbetering van de software en het optimaliseren van de beheersbaarheid. Je voert zelf verbeteringen door aan de software en samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de architectuur, kwaliteit en beheersbaarheid van het software landschap. De afdeling development bestaat uit 6 vaste medewerkers.

 

Gevraagd Profiel:

– Je hebt bij voorkeur een afgeronde opleiding HBO Informatica of soortgelijke
– Je hebt in ieder geval goede basiskennis van ASP.NET CORE, C#, SQL, HTML, CSS en Javascript, Angular
– Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe technologie, en hebt ervaring met .NET software ontwikkeling
– Je hebt gewerkt met verschillende Tools, Libraries en Design Patterns.

Arbeidsvoorwaarden:

Prima secundaire arbeidsvoorwaarden! Veel doorgroeimogelijkheden en een zeer leuk team met een hoog kennisniveau. Naast een gezellige sfeer is er een hecht teamgevoel. Je doet het hier echt samen!
Interesse? Neem dan contact op met Martijn Plieger via telefoon op: 06-21333982 of via mail op: martijn@careervalue.nl! Ook kan je hem een Whatsapp bericht sturen waar hij direct op zal reageren!

Salaris:

3500 – 5000 euro

Functie met:

Vaste werklocatie, werken in een vast team, niet te ver reizen, vaste werkplek, vaste standplaats

Specialisatie:

Web Developer .NET

Gerelateerd:

Webdeveloper .NET, Webapplicatie ontwikkelaar, ASP.NET developer, .NET Developer

Plaatsen in de omgeving:

Schiedam, Vlaardingen, Ridderkerk, Overschie, Maassluis

Gerelateerde vacatures:

Rotterdam: Fullstack .NET Developer
Den Haag: Senior Software Ontwikkelaar
Den Haag: Senior C# Developer | Inhouse | VR/AR | Security
Zoetermeer: Senior C# Developer | C# ASP.Net MVC EF Azure!
Den Haag: Senior .NET Developer | Klein team te Den Haag

Contact:

Reageren op deze vacature? Neem dan contact op met:
Martijn Plieger op telefoonnummer: +31 (0)88 88 33 027 of mobiel: +31 (0)6 21 33 39 82.
Solliciteren kan ook door te mailen naar martijn@careervalue.nl of via WhatsApp.

Recruitment Consultant Martijn Plieger

blank
Vacature in Rotterdam: Gedreven SEO Specialist met Ambitie Gezocht!


ID:11544-80801

De Organisatie:

Voor mijn klant, een innovatief en groeiend marketingbureau, ben ik op zoek naar een ervaren en gepassioneerde SEO Specialist. Dit bureau heeft een sterke focus op het versterken van de online prestaties van haar klanten. Zij bieden maatwerkoplossingen op het gebied van zoekmachineoptimalisatie (SEO), zoekmachine adverteren (SEA), social media marketing en conversieoptimalisatie.

Het team bestaat uit ruim 10 enthousiaste professionals die allemaal dezelfde missie delen: het maximale halen uit de online aanwezigheid van hun klanten. Er heerst een informele sfeer waarin creativiteit en samenwerking centraal staan. Bij dit bureau krijg je volop kansen om jezelf verder te ontwikkelen en samen te groeien.

De Functie:

Als SEO Specialist ben jij dé expert op het gebied van online vindbaarheid. Je krijgt de kans om samen met collega-specialisten strategieën te ontwikkelen die klanten helpen om beter te scoren in zoekmachines. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het uitvoeren van grondige zoekwoordanalyses om relevante zoektermen te identificeren.
  • Het optimaliseren van websitecontent en technische aspecten om de SEO-score te verbeteren.
  • Het opstellen van duidelijke rapportages en het delen van je inzichten met klanten.
  • Het continu monitoren en bijsturen van resultaten om duurzame groei te realiseren.

Deze rol biedt veel afwisseling, waarin je strategisch meedenkt, maar ook de handen uit de mouwen steekt voor operationele optimalisaties.

Gevraagd Profiel:

  • Minimaal 1 jaar ervaring in een vergelijkbare rol binnen SEO.
  • Sterke kennis van zoekmachineoptimalisatie en actuele trends in online marketing.
  • Ervaring met tools zoals Google Analytics, Google Search Console
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Analytisch sterk, resultaatgericht en met een oog voor detail.
  • Proactieve werkhouding en in staat om zelfstandig en in teamverband te werken.
  • Affiniteit met digitale marketing en een drive om jezelf voortdurend te ontwikkelen.

Arbeidsvoorwaarden:

  • Een aantrekkelijk salaris dat past bij jouw kennis en ervaring.
  • 25 vakantiedagen met de mogelijkheid om extra dagen op te bouwen.
  • Een persoonlijk ontwikkelbudget voor trainingen en cursussen.
  • Een solide pensioenregeling met werkgeversbijdrage.
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken.
  • Toegang tot een sportschool en gezonde lunches op kantoor.
  • Werken in een inspirerende werkomgeving met een ambitieus team dat ook van gezelligheid houdt.

Salaris:

3000 – 4500 euro

Functie met:

Vaste werklocatie, werken in een vast team, niet te ver reizen, vaste werkplek, vaste standplaats

Specialisatie:

SEO / SEA specialist

Gerelateerd:

Zoekmachine optimalisatie, SEO, SEA, Google adwords specialist, Conversie optimalisatie, Zoekmachine marketing, Vacature

Plaatsen in de omgeving:

Schiedam, Vlaardingen, Ridderkerk, Overschie, Maassluis

Contact:

Reageren op deze vacature? Neem dan contact op met:
Niels van Gortel op telefoonnummer: +31 (0)88 88 33 023 of mobiel: +31 (0)6 28 49 15 99.
Solliciteren kan ook door te mailen naar niels@careervalue.nl of via WhatsApp.

Recruitment Consultant Niels van Gortel

blank
Vacature in Hoofddorp: Customer Service Manager regio Hoofddorp


ID:12164-71875

De Organisatie:

Heb jij een passie voor de luchtvaartindustrie en ben je op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging als Service Delivery Manager? Lees dan nu verder…..
Deze organisatie met meer dan 25 jaar ervaring is wereldwijd actief met innovatieve oplossingen en producten.
Ze zijn een grote speler binnen de luchtvaart met uitdagende en technische projecten. Bij deze organisatie werk je aan geavanceerde technologische oplossingen voor de luchtvaartindustrie.

Ze streven ernaar om passagiers een ontspannen ervaring te bieden op luchthavens over de hele wereld door middel van de security systemen die ze ontwikkelen.
Dit gaat van beveiligingsfilters tot bagage afhandelingssystemen. De software binnen deze systemen is toonaangevend.

De Functie:

Als Service Delivery manager ben je een belangrijke schakel tussen verschillende stakeholders. Zo ben je verantwoordelijk voor de service level agreements en rapporteer je direct aan de regio manager (Amerikaans).
Daarnaast bouw je klantrelaties op en ben je aan het aanspreekpunt voor de business en de organisatie (IT breed). 

Je bent een gedegen gesprekspartner op technisch niveau en je hebt een goede dosis kennis en ervaring op het gebied van IT en Security. 

Ik ben momenteel op zoek naar een enthousiaste en ervaren Service Delivery Manager dit team te versterken. Als Service Delivery Manager speel je een cruciale rol in het waarborgen van uitstekende dienstverlening aan onze gewaardeerde klanten.
Hieronder vind je een samenvatting van de verantwoordelijkheden en doelstellingen van deze functie:

– Service management: Overleg met klanten en onze interne organisatie om ervoor te zorgen dat onze dienstverlening naadloos aansluit op de behoeften van onze klanten.

– Relatie management: Verantwoordelijk voor het opstellen, monitoren en aanpassen van SLA's, DAP's en andere contractuele afspraken. Het doel is om effectief relatiemanagement te realiseren.

– Performance management: Rapporteer over de prestaties van onze dienstverlening en stel indien nodig voorstellen tot verbetering op, zodat onze dienstverlening voldoet aan de wensen van onze klanten en optimaal wordt uitgevoerd.

De Service Delivery Manager rapporteert aan de Manager Operations en speelt een belangrijke rol bij het realiseren van verbeteringen in de performance, efficiency en kosten van onze dienstverlening. Ze streven voortdurend naar het leveren van de hoogste kwaliteit.
Als jij gepassioneerd bent door het opbouwen van sterke klantrelaties, het verbeteren van dienstverlening en het streven naar voortdurende verbeteringen, nodigen we je uit om te solliciteren op deze uitdagende functie.

 

Gevraagd Profiel:

– je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding;
– je hebt minimaal 3 jaar ervaring als Service Delivery Manager;
– je hebt kennis en ervaring met SLA (service level agreement); 
– je hebt kennis en ervaring met complexe IT-omgevingen en Security; 
– je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
– je bent communicatief vaardig. 

Arbeidsvoorwaarden:

De arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend jaarsalaris tot 105K. Goed salaris, opleiding, technische uitdaging en fijne collega's.

Interesse?

Stuur dan je CV naar mika@careervalue.nl

Salaris:

Boven marktconform

Functie met:

Vaste werklocatie, werken in een vast team, niet te ver reizen, vaste werkplek, vaste standplaats

Specialisatie:

Service Management (ITIL)

Gerelateerd:

Vacature Service Management

Organisatie Eigenschappen:


technisch uitdagend

Plaatsen in de omgeving:

Schiphol, Amstelveen, Aalsmeer, Vijfhuizen, Kudelstaart

Gerelateerde vacatures:

schiphol: Service Delivery Manager binnen de luchtvaart tot 105k
nieuw-vennep: Internationale Service Delivery Manager – Luchtvaart – 105K
Nieuw-Vennep: Procesmanager voor een innovatief en internationaal bedrijf
Hoofddorp: Service Coördinator Techniek – Verdien tot € 6200
Hoofddorp: Junior / Medior Productmanager – met doorgroeimogelijkheden

Contact:

Reageren op deze vacature? Neem dan contact op met:
Mika Tonissen op telefoonnummer: +31 (0)88 88 33 021 of mobiel: +31 (0)6 18 96 37 45.
Solliciteren kan ook door te mailen naar mika@careervalue.nl of via WhatsApp.

Recruitment Consultant Mika Tonissen

blank
Vacature in Rotterdam: Fullstack .NET Developer


ID:17740-59517

De Organisatie:

Mijn klant, gevestigd op een goed bereikbare locatie in het Zuiden van Rotterdam, is op zoek naar versterking van een Medior of Senior .NET Fullstack Developer. Het gaat om een vaste, interne aanstelling. Jouw potentieel nieuwe werkgever richt zich op het bouwen van een product waarmee klanten hun bedrijfsprocessen optimaal in kunnen richten. Het klantportfolio is zeer uiteenlopend: van kleine MKB bedrijven, tot aan grote, internationale ondernemingen. 

Je komt te werken voor een bedrijf dat momenteel bestaat uit zo'n 8 personen, waarvan 3 ontwikkelaars. Overigens zitten zij in een pand met een aantal andere zusterbedrijven waar zij nauw mee samenwerken. In totaal werken er ongeveer 30 personen voor alle zusterbedrijven samen. De sfeer binnen zowel jouw bedrijf als in het hele pand is prettig en informeel. Er werken hier gemotiveerde mensen die met plezier werken aan de producten die gebouwd worden. Er is veel onderlinge kennisdeling en jouw welzijn als werknemer staat net zo hoog op de agenda als het bedrijfsbelang.

De Functie:

Als Fullstack .NET Developer kom je terecht in het ontwikkelteam van de organisatie. Samen met een Product Owner en je collega-ontwikkelaars ga je aan de slag met het onderhouden en verder uitbouwen/toevoegen van functionaliteiten van/in het softwarepakket van de organisatie. Dit doen jullie vrijwel altijd volgens de Scrum/Agile methodiek. De Product Owner verzorgt hierbij het klantcontact en vertaalt klantwensen naar oplossingen, jullie (de ontwikkelaars) bouwen dit vervolgens. De technieken waarmee jullie dit doen zijn o.a. .NET Core, .NET 6, C#, Javascript, Angular, SQL Server, Visual Studio en GIT. Je krijgt binnen deze functie veel verantwoordelijkheid en vrijheid, waardoor je de kans krijgt om echt je eigen stempel te drukken op de producten die je oplevert.

Gevraagd Profiel:

– Je beschikt over HBO werk-/denkniveau;
– Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als .NET Developer;
– Je hebt ervaring met Angular (mocht je dit niet hebben maar dit heel graag op willen pakken, reageer dan vooral!);
– Je kunt werken met SQL Server en Visual Studio;
– Je hebt ervaring met Scrum/Agile werken;
– Je vindt het leuk om in een klein team met veel vrijheid en zelfstandigheid te werken;
– Je vindt het net zo belangrijk dat je plezier hebt in je werk, als dat je een goed eindproduct oplevert.

Arbeidsvoorwaarden:

– Een goed salaris, afhankelijk van de ervaring die je meebrengt (€ 3.500 tot € 5.000 bij start, afhankelijk van je ervaring);
– Reiskostenvergoeding;
– 8% vakantiegeld;
– Een goede pensioenregeling;
– Een laptop en eventueel thuiswerkspullen;
– Doorgroeimogelijkheden, zowel in functie als salaris;
– Een mooie functie in een prettige organisatie, waarbij je de kans krijgt om je eigen stempel op de producten te drukken;
– Veel gezelligheid tijdens je werk.

Reageren op deze vacature? Neem dan contact op met:
Martijn Plieger op telefoonnummer :+31 (0)88 88 33 027 of mobiel : +31 (0)6 21 33 39 82 Solliciteren kan ook door te mailen naar martijn@careervalue.nl 

Salaris:

3500 – 5000 euro

Functie met:

Vaste werklocatie, werken in een vast team, niet te ver reizen, vaste werkplek, vaste standplaats

Specialisatie:

.NET Developer

Gerelateerd:

.NET, C#.NET, VB.NET, ASP.NET, vacature, Microsoft, IT banen, werken in IT, jobs, .NET Developer

Plaatsen in de omgeving:

Schiedam, Vlaardingen, Ridderkerk, Overschie, Maassluis

Gerelateerde vacatures:

Den Haag: Senior Software Ontwikkelaar
Den Haag: Senior C# Developer | Inhouse | VR/AR | Security
Zoetermeer: Senior C# Developer | C# ASP.Net MVC EF Azure!
Den Haag: Senior .NET Developer | Klein team te Den Haag
Rotterdam: .Net Developer – Dynamics – Klein team met humor!

Contact:

Reageren op deze vacature? Neem dan contact op met:
Martijn Plieger op telefoonnummer: +31 (0)88 88 33 027 of mobiel: +31 (0)6 21 33 39 82.
Solliciteren kan ook door te mailen naar martijn@careervalue.nl of via WhatsApp.

Recruitment Consultant Martijn Plieger

blank
Vacature in Rotterdam: Magento PHP | Communicatieve developer gezocht |


ID:11544-74126

De Organisatie:

Voor een innovatieve en groeiende organisatie in de digitale sector, ben ik op zoek naar een Developer met kennis van Magento. Dit bedrijf is gevestigd in een prachtig gerenoveerd, open pand dat niet alleen inspirerend is om in te werken, maar ook een moderne uitstraling heeft.

Hier heerst een informele sfeer, waarin collegialiteit en plezier hoog in het vaandel staan. Naast hard werken is er ook ruimte voor ontspanning, met als hoogtepunt de maandelijkse borrels op de laatste donderdag. Het bedrijf werkt voor diverse klanten en biedt jou de kans om aan uiteenlopende projecten te werken, waardoor geen dag hetzelfde is.

De Functie:

Als Developer speel je een belangrijke rol binnen het team. Je werkt aan het ontwikkelen en optimaliseren van Magento-webshops die gebruikers verrassen met hun gebruiksvriendelijkheid en design.

Je vertaalt de wensen van klanten naar praktische en creatieve oplossingen en zorgt ervoor dat alles soepel draait. Samen met een enthousiast team van developers en designers til je projecten naar een hoger niveau. Je krijgt de ruimte om mee te denken over verbeteringen en jouw ideeën in te brengen. Hierdoor kun je niet alleen impact maken voor de klanten, maar ook voor de organisatie zelf.

Naast je werk als developer ben je binnen het team een aanspreekpunt, je zorgt ervoor dat eisen van klanten helder gecommuniceerd worden. Je gaat binnen de organisatie ook schakelen met de projectmanager, samen kijken jullie wat de beste oplossingen zijn en of dit technisch haalbaar is, dit stem je dan ook af met de developers. Het is voor deze rol dus belangrijk dat je communicatief vaardig bent!

Gevraagd Profiel:

  • Minimaal 1 jaar ervaring met Magento is een must.
  • Goede kennis van front-end technieken zoals HTML, CSS en JavaScript.
  • Je hebt oog voor detail en werkt graag aan gebruiksvriendelijke designs.
  • Je bent zelfstandig, maar weet ook hoe je effectief samenwerkt binnen een team.
  • Je bent communicatief vaardig.
     

Arbeidsvoorwaarden:

  • Een aantrekkelijk salaris tussen de €3000 en €4000, afhankelijk van ervaring.
  • Werken in een modern en inspirerend pand dat recent volledig gerenoveerd is.
  • Een informele werksfeer waarin ruimte is voor eigen inbreng en ontwikkeling.
  • Regelmatige gezelligheid, waaronder een borrel op de laatste donderdag van de maand.
  • Mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, bijvoorbeeld door trainingen of workshops.
  • Mogelijkheid om 1 dag in de week thuis te werken.

Salaris:

3000 – 4500 euro

Functie met:

Vaste werklocatie, werken in een vast team, niet te ver reizen, vaste werkplek, vaste standplaats

Specialisatie:

Magento Specialist

Gerelateerd:

Magento Specialist, Webshop developer, Webshop ontwikkelaar, Webwinkel specialist, PHP developer, PHP Ontwikkelaar

Plaatsen in de omgeving:

Schiedam, Vlaardingen, Ridderkerk, Overschie, Maassluis

Gerelateerde vacatures:

Leiden: Full-stack Developer | Bouw mee aan complexe weboplossingen
Den Haag: Teamlead Development | Stuur een ambitieus IT-team aan
Rotterdam: Teamlead Development | Leidinggeven binnen een agency |
Den Haag: Senior PHP | Bouw mee aan innovatieve digitale oplossingen |
Rotterdam: Senior PHP| Realiseer digitale maatwerkoplossingen

Contact:

Reageren op deze vacature? Neem dan contact op met:
Niels van Gortel op telefoonnummer: +31 (0)88 88 33 023 of mobiel: +31 (0)6 28 49 15 99.
Solliciteren kan ook door te mailen naar niels@careervalue.nl of via WhatsApp.

Recruitment Consultant Niels van Gortel

blank
Vacature in Nieuwegein: Junior Financial Controller – brede functie!


ID:20568-80826

De Organisatie:

Namens een organisatie in Nieuwegein zoek ik naar een junior financial controller. Deze functie is uitermate geschikt voor iemand die net van zijn/haar hbo- of wo-opleiding komt en klaar is voor een eerste stap in het werkveld, of bijvoorbeeld voor iemand die de overstap van accountancy naar het bedrijfsleven wil maken.

Je komt terecht bij de holding achter diverse werkmaatschappijen in de bouwsector. Jouw standplaats wordt het hoofdkantoor in Nieuwegein, maar het bedrijf telt in totaal tientallen vestigingen in Nederland. In Nieuwegein werken dagelijks zo'n 100 collega's, verspreid door het land zijn dit er ruim 500. De organisatie bestaat al vele jaren, is een gevestigde naam in de vastgoedwereld en is financieel uiterst gezond. Deze functie is ontstaan vanwege de doorlopende groei. Verder kom je te werken voor een echt familiebedrijf en daar is de sfeer ook naar. Iedereen kent elkaar goed, er wordt nauw samengewerkt en het bedrijf kenmerkt zich door een kansengerichte werkomgeving. Zie jij mogelijkheden tot verbetering of wil je bepaalde werkzaamheden graag naar je toe trekken? Dan is daar altijd alle ruimte voor! Innovatie is een belangrijk begrip in de organisatie en een proactieve houding hierin wordt te allen tijde aangemoedigd.

De Functie:

Als junior financial controller kom je terecht in het financiële team op het hoofdkantoor. Dit team bestaat uit een finance manager, twee business controllers en naast jou nog een andere financial controller. Verder zitten er nog meerdere financieel medewerkers en wordt de financiële afdeling op directieniveau vertegenwoordigd door de CFO. 

Je krijgt een brede en zelfstandige rol, waarbij je de verantwoordelijkheid krijgt over in eerste instantie één, maar later mogelijk meerdere werkmaatschappijen. Hoe jouw functie er precies uit zal komen te zien is deels afhankelijk van welke werkzaamheden jij naar je toe trekt en hoe snel jij je de materie van deze organisatie eigen maakt. Je rapporteert rechtstreeks aan de finance manager en werkt nauw samen met de andere controllers. Één ding is zeker, je gaat in dit team veel leren en snel stappen maken! Je gaat o.a. aan de slag met:

  • Het opstellen van periodieke cijfers, financiële analyses en de daarbij horende financiële rapportages;
  • Het toezien op een juiste verwerking van de boekhouding door jouw collega's, waar nodig stuur je bij;
  • Het toezien op en doorvoeren van relevante wet- en regelgeving in jouw vakgebied;
  • Het verzorgen van diverse fiscale aangiftes;
  • Het opstellen van jaarrekeningen;
  • Het ondersteunen van de finance manager of je collega-controllers waar nodig;
  • Het mede-opstellen van financiële KPI's, het bewaken van budgetten en de liquiditeit, het opstellen van prognoses/forecasts;
  • Het meedenken over mogelijke procesverbeteringen en het doorvoeren van je bevindingen daarin.

Gevraagd Profiel:

  • Je bent net klaar met je financiële hbo- of wo-opleiding en klaar voor een eerste stap;
  • Óf je hebt al enige werkervaring en bent klaar voor bijvoorbeeld je tweede stap in het werkveld;
  • Je hebt ervaring (uit stage of werk) met het opstellen van o.a. financiële rapportages;
  • Je beschikt over goede communicatieve skills en hebt een proactieve houding.

Arbeidsvoorwaarden:

  • Een goed salaris dat afhankelijk is van je kennis en ervaring (€ 3.000 – € 4.000 bij start);
  • Uiteraard met verdere groeimogelijkheden in zowel functie als salaris;
  • Dit krijg je elke 4 weken, dus 13 keer per jaar uitbetaald;
  • Een vaste eindejaarsuitkering van ongeveer een half maandsalaris;
  • Een functie voor 32 – 40 uur per week, alles daartussen is bespreekbaar;
  • Vaste jaarlijkse vergoedingen om vrij te besteden voor o.a. je gezondheid en ontwikkeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 30 vakantiedagen per jaar; 
  • Een goede pensioenregeling; 
  • Diverse andere secundaire voorwaarden. 

Klinkt dit als een goede volgende stap in jouw carrière en wil je graag solliciteren, of heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact op met Bob van der Zwan via 0639530641 of bob@careervalue.nl!

Salaris:

Afhankelijk van ervaring

Functie met:

Vaste werklocatie, werken in een vast team, niet te ver reizen, vaste werkplek, vaste standplaats

Specialisatie:

Financial Controller

Gerelateerd:

Vacature Financial Controlling

Plaatsen in de omgeving:

Utrecht, Houten, Woerden, De Meern, Vianen, IJsselstein

Gerelateerde vacatures:

Nieuwegein: Medior Financial Controller – € 62K per jaar
Utrecht: Medewerker Accounting – tot € 4.000
Zeist: Financieel Medewerker – tot € 4.000
Maarsbergen: Meewerkend Teamlead Reporting – tot € 6.000
Zeist: Financial Controller – veel dynamiek – tot € 6.000

Contact:

Reageren op deze vacature? Neem dan contact op met:
Bob van der Zwan op telefoonnummer: +31 (0)88 88 33 078 of mobiel: +31 (0)6 39 53 06 41.
Solliciteren kan ook door te mailen naar bob@careervalue.nl of via WhatsApp.

Recruitment Consultant Bob van der Zwan

blank
Vacature in Almere: Medior/Senior Systeembeheerder | Azure | Intune!


ID:19657-73163

De Organisatie:

Ben jij een ervaren systeembeheerder met passie voor logistiek? Zoek niet verder! Voor onze klant, een dynamische organisatie binnen de logistieke branche, zijn we op zoek naar een gedreven systeembeheerder om hun IT-team te versterken.

Het gaat hier om een toonaangevende logistieke organisatie met meer dan 35 jaar ervaring, bekend om innovatie, kwaliteit en wereldwijde logistieke oplossingen. Hun inzet voor excellentie omvat zorgvuldige goederenbehandeling, efficiënte IT-systemen en een hecht team dat samenwerkt voor gemeenschappelijke doelen. Duurzaamheid staat hoog in het vaandel, met de focus op het optimaliseren van logistieke processen.

De Functie:

Als Medior / Senior Systeembeheerder ben jij verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van de complexe Microsoft- en netwerkomgevingen. Naast het geven van advies en ondersteuning aan interne gebruikers, ben jij ook in staat om complexe incidenten op te lossen. Je bent continu bezig met het verbeteren en optimaliseren van de systemen en werkt hierbij met de nieuwste technieken. Ook ben je hier verantwoordelijk voor cloud (Azure)-gerelateerde vraagstukken. Je krijgt diverse projecten toegewezen waarbij je bijvoorbeeld migraties moet uitvoeren.

Gevraagd Profiel:

Om in aanmerking te komen voor deze functie beschik je over:
– Minimaal 3 jaar ervaring als Systeembeheerder;
– Uitgebreide kennis van Windows Server en VMware;
– Kennis van de Microsoft-stack (Azure, Office 365 en Exchange);
– Goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands;
– Proactieve houding en stressbestendigheid.

Arbeidsvoorwaarden:

Condities waarvan je kunt genieten:
– Een uitdagende en afwisselende functie in een groeiende organisatie;
– Een goed salaris tot ongeveer €4800 (afhankelijk van jouw kennis en ervaring) op basis van een 40-urige werkweek;
– Ruimte voor persoonlijke en professionele groei;
– Mooie arbeidsvoorwaarden zoals 25+ vakantiedagen, deels remote werken, studiebudget en flexibiliteit voor jouw werk-privébalans;
– Een uitdagende baan in een leuke, informele werkomgeving.

Ben je geïnteresseerd in deze functie en zou je meer willen weten? Neem dan contact op met Samim Soltani van CareerValue via mail op: samim@careervalue.nl of per mobiel op: 06 – 18 98 81 44

Salaris:

3500 – 5000 euro

Functie met:

Vaste werklocatie, werken in een vast team, niet te ver reizen, vaste werkplek, vaste standplaats

Specialisatie:

Microsoft Systeembeheerder

Gerelateerd:

Windows, Microsoft Systeembeheer, Vacature systeembeheer, MS Systeembeheerder, MCSA , MCSE

Plaatsen in de omgeving:

Diemen, Amstelveen, Naarden, Amsterdam, Abcoude

Gerelateerde vacatures:

Lelystad: IT Helpdeskmedewerker 1e lijns – Startersfunctie
Zwolle: ICT Helpdeskmedewerker voor een serviceprovider
Zeewolde: Cloud Engineer voor grote klanten in Nederland!
Huizen: IT Support Engineer/Werkplekbeheerder – Intune – Leaseauto!
Almere: Support Engineer/Werkplekbeheerder | Microsoft | Logistiek

Contact:

Reageren op deze vacature? Neem dan contact op met:
Samim Soltani op telefoonnummer: +31 (0)88 88 33 076 of mobiel: +31 (0)6 18 98 81 44.
Solliciteren kan ook door te mailen naar samim@careervalue.nl of via WhatsApp.

Recruitment Consultant Samim Soltani

blank
Vacature in Arnhem: VueJS & Typescript + Java = Unieke Combinatierol!


ID:700-80799

De Organisatie:

Voor mijn klant, een grote (non-profit) organisatie in de buurt van Nijmegen, zoek ik een Front-end ontwikkelaar met Java kennis. 

Vanuit een prachtig kantoor met een adembenemend uitzicht wordt er gewerkt aan software die het leven van veel organisaties makkelijker maakt.
Het is een omgeving waar innovatie en maatschappelijke betrokkenheid hand in hand gaan.

Op kantoor heerst een ontspannen sfeer. Er zijn collega’s die samen overleggen in een van de lichte vergaderruimtes, terwijl anderen genieten van een stilteplek om zich volledig te concentreren.

Het uitzicht buiten inspireert; het voelt alsof je midden in de natuur werkt. Tegelijkertijd is er alle vrijheid om je werkweek in te delen!
Veel collega’s kiezen ervoor om grotendeels vanuit huis te werken, maar de momenten op kantoor zijn altijd waardevol voor samenwerking en spontane ideeën.

Dit is een organisatie waar je niet alleen kunt bijdragen aan slimme oplossingen voor de sector waarin ze actief zijn, maar ook jezelf kunt ontwikkelen.
Er is veel ruimte voor bijscholing, en kennisdeling met jouw Scrum-team is een belangrijk onderdeel van de cultuur.

Hier krijg je de kans om te groeien, terwijl je werkt aan projecten die er echt toe doen!

De Functie:

In de ochtend kom je rustig het mooie pand binnen, je bent er in de ochtend voor de dagelijkse stand-up. Je hebt vanmorgen bewust de spits vermeden, want in de de file staan is niets voor jou en veel collega's komen wat later binnen. 

Terwijl je je kop koffie pakt, maak je een praatje met een collega die vandaag ook op kantoor werkt. Veel teamleden werken vandaag vanuit huis, maar jij bent er omdat je samen met een collega een complex vraagstuk gaat oplossen.
Je hebt hier al een goed idee over en je denkt dat jij en je collega hier vandaag grote stappen in kunnen gaan maken. 

Na de stand-up duik je in je werk. Je houdt je bezig met het bouwen van intuïtieve applicaties in VueJS en Typescript, waarbij je altijd oog hebt voor de eindgebruikers.
Halverwege de ochtend loop je even naar het panoramaraam om te genieten van het uitzicht – een rustpunt dat het kantoor zo bijzonder maakt.

's Middags ga je in overleg met je team. Samen bespreken jullie hoe de front-end en back-end naadloos kunnen samenwerken. Jij brengt ideeën in en weet precies hoe je front-endoplossingen optimaal kunt laten aansluiten op de backend-architectuur.
Als de dag ten einde loopt, sluit je je laptop af met een voldaan gevoel.

Je hebt weer stappen gezet in een project dat echt impact maakt, en je kijkt al uit naar wat morgen brengt, of je nu thuis of op kantoor werkt!

Gevraagd Profiel:

Om succesvol te zijn in deze rol, beschik je over:

  • Ruime ervaring met VueJS en Typescript.
  • Aantoonbare kennis van Java en een goed begrip van backend-processen (je mag jezelf hierin ontwikkelen echter enige kennis van Java is noodzakelijk).
  • Kennis van moderne ontwikkelprincipes zoals Agile Scrum.
  • Een proactieve houding en een passie voor het ontwikkelen van software die impact maakt.
  • Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands.

Arbeidsvoorwaarden:

Hier werk je met plezier, en dat komt niet alleen door de inhoud van het werk. Het team en de organisatie begrijpen hoe belangrijk een goede balans tussen werk en privé is. Met meer dan 40 vrije dagen per jaar heb je alle ruimte om te genieten van je vrije tijd, of dat nu is om te reizen, te ontspannen, of tijd door te brengen met familie en vrienden.

Thuiswerken is hier geen extraatje, maar een vanzelfsprekendheid. Je krijgt een thuiswerkvergoeding om je werkplek comfortabel in te richten. Ben je liever op kantoor? Dan word je verwelkomd in een omgeving waar luxe en rust hand in hand gaan. Het uitzicht is een cadeautje, en het helpt je om fris en gefocust aan de slag te gaan.

Je gezondheid is hier belangrijk. Daarom draagt de organisatie bij aan jouw sportschoolabonnement, zodat je fit en energiek blijft. Ook op het gebied van persoonlijke ontwikkeling zit je goed: er is volop ruimte voor (bij)scholing, trainingen en het volgen van nieuwe ontwikkelingen in jouw vakgebied.

Kortom, hier werk je onder de beste voorwaarden, in een omgeving waar jouw welzijn en groei voorop staan.

Uiteraard is er een goed loon en een uitstekende pensioenregeling voor later.

 

Interesse in deze vacature?
Lijkt deze functie jou op het lijf geschreven?
Neem dan vandaag nog contact op met Toon Klaassen via toon@careervalue.nl of bel of WhatsApp naar 06-25018100.

Toon vertelt je graag meer over deze uitdagende rol en de organisatie!

Salaris:

4000 – 5000 euro

Functie met:

Vaste werklocatie, werken in een vast team, niet te ver reizen, vaste werkplek, vaste standplaats

Specialisatie:

Fullstack Java developer

Gerelateerd:

Java developer, Fullstack, vacature Java, Jakarta EE

Organisatie Eigenschappen:


OV
dichtbij

technisch uitdagend

toonaangevend softwarebedrijf

internationaal team

bedrijfseigen software

HBO
verplicht

thuiswerken mogelijk

Plaatsen in de omgeving:

Duiven, Elst, Oosterbeek, Velp, Didam, Zevenaar

Gerelateerde vacatures:

Arnhem: Beste detacheerder van Nederland zoekt Java!
Nijmegen: Boer zoekt: Javaan!
Arnhem: Java developer gezocht voor unieke marktleider!
Ede: Java Developer voor kwalitatief hoogstaande organisatie
Arnhem: Senior Java Developer semi-freelance

Contact:

Reageren op deze vacature? Neem dan contact op met:
Toon Klaassen op telefoonnummer: +31 (0)88 88 33 067 of mobiel: +31 (0)6 25 01 81 00.
Solliciteren kan ook door te mailen naar toon@careervalue.nl of via WhatsApp.

Recruitment Consultant Toon Klaassen

blank
Vacature in Nieuw-Vennep: Procesmanager voor een innovatief en internationaal bedrijf


ID:12164-69745

De Organisatie:

Voor een goede klant van ons ben ik op zoek naar een ervaren Procesmanager. 

Ze zijn gevestigd in de omgeving van Nieuw-Vennep en ze ontwikkelen state of the art producten die internationaal worden gebruikt.  
Voor deze functie is het van belang dat je minimaal 4 dagen op kantoor aanwezig kan zijn. 

De Functie:

Als Procesmanager ben je verantwoordelijk voor: 
– Het coördineren van incidenten en changes;
– Het maken van rapportages en analyses;
– De planning van werkzaamheden in overleg met verschillende stakeholders;
– Procesinnovaties en verbetervoorstellen samenwerking met het team; 

Verder neem je de leiding met het team bij calamiteiten en ben je de contactpersoon voor leveranciers en opdrachtgevers. 

Gevraagd Profiel:

– Je hebt minimaal afgeronde HBO opleiding;
– Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Procesmanager / Servicemanager; 
– Je hebt kennis en ervaring met ITIL en LEAN;
– Je hebt goede managementvaardigheden;
– Je bent communicatief vaardig;
– Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
– Affiniteit met techniek en IT is zeker een pré;

Arbeidsvoorwaarden:

Je krijgt hier een marktconform startsalaris tussen de 3800 euro en 5000 euro per maand op basis van 40 uur p.w. afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
Daarnaast krijg je nog 8% vakantiegeld, 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding en pensioenopbouw.  

Maar misschien nog wel belangrijker, ze bieden jou:
– Een uitdagende baan binnen een ambitieus team met een internationale focus.
– Ruimte en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en eigen initiatieven.
– Doorgroeimogelijkheden;
– Een inspirerende werkomgeving.
 

Reageren op deze vacature? Neem dan contact op met:
Mauricio Akerina door te mailen naar mauricio@careervalue.nl

Salaris:

3500 – 5000 euro

Functie met:

Vaste werklocatie, werken in een vast team, niet te ver reizen, vaste werkplek, vaste standplaats

Specialisatie:

Procesmanager

Gerelateerd:

Procesmanager

Organisatie Eigenschappen:


technisch uitdagend

Plaatsen in de omgeving:

Lisse, Hillegom, Noordwijkerhout, Rijsenhout

Gerelateerde vacatures:

Hoofddorp: Service Coördinator Techniek – Verdien tot € 6200
Hoofddorp: Customer Service Manager regio Hoofddorp
Hoofddorp: Junior / Medior Productmanager – met doorgroeimogelijkheden
Hoofddorp: Junior/Medior Productmanager – luchtvaartsector – tot 55k
Aalsmeer: Operationeel Coördinator voor een service team gezocht!

Contact:

Reageren op deze vacature? Neem dan contact op met:
Mauricio Akerina op telefoonnummer: +31 (0)88 88 33 025 of mobiel: +31 (0)6 14 33 87 49.
Solliciteren kan ook door te mailen naar mauricio@careervalue.nl of via WhatsApp.

Recruitment Consultant Mauricio Akerina

blank
Vacature in Nijmegen: Boer zoekt? ERP Medewerker! TOP-VOORWAARDEN


ID:700-80666

De Organisatie:

Voor mijn klant zoek ik een ervaren ERP Specialist met kennis van bijvoorbeeld M3 of vergelijkbare systemen. Deze organisatie is landelijk actief in een innovatieve sector en biedt een inspirerende werkomgeving waar jouw expertise het verschil kan maken. Het bedrijf hecht heel veel waarde aan flexibiliteit en persoonlijke ontwikkeling. Je werkt grotendeels vanuit huis en hoeft slechts één dag per week op kantoor aanwezig te zijn.

Mocht je in de buurt van Elst / Nijmegen wonen en graag vaker op kantoor zijn, dan kan dat natuurlijk ook. 

Ze zitten in een prachtig mooi kantoor waar het heel plezierig werken is. 

De organisatie is een bekende naam in hun sector en ze bestaan al meer dan 20 jaar.

Omdat ze geen winst-oogmerk hebben kunnen de medewerkers zich hier met elkaar richten op kwaliteit en het zo goed mogelijk ondersteunen van de eindklanten. 

De Functie:

Als ERP Specialist ben je verantwoordelijk voor het beheren en optimaliseren van het ERP-systeem.

Je onderzoekt de bestaande bedrijfsprocessen en zet deze om naar slimme oplossingen en je doet de implementatie van nieuwe toepassingen en mogelijheden.

Daarnaast ondersteun je gebruikers en werk je samen met de software teams om goede integratie met andere systemen te organiseren.
Jouw rol draagt direct bij aan de efficiëntie en groei van de organisatie.

Je komt te werken in een leuk ERP team met ervaren collega's die jou graag ondersteunen en verder helpen. 

Als je al veel ervaring hebt met ERP dan is M3 geen harde eis. Die kennis kun je hier gaan opdoen. 
 

Gevraagd Profiel:

Je hebt een afgeronde HBO- of WO-opleiding en een scherp analytisch denkvermogen.

Je hebt ervaring met ERP-systemen; bekendheid met Infor M3 is een pré.

Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels.

Je denkt oplossingsgericht en bent in staat ingewikkelde vraagstukken te analyseren.

Arbeidsvoorwaarden:

TOPVOORWAARDEN!

Denk aan meer dan 40 vakantiedagen per jaar
Uitstekende pensioenregeling voor later
Eindejaars-bonus
Prachtig kantoor en de mogelijkheid om heel veel thuis te werken! 

Je hoeft hier (dit mag maar moet natuurlijk niet) slecht 1 x per week op (het mooie) kantoor te zijn.
Mocht je vaker willen komen dan kan dat en staat er een uistekende lunch voor je klaar. 

Ze behoren tot een van de betere werkgevers in Gelderland en dat maakt deze kans uniek. 

Interesse in deze mooie functie? Reageer dan snel! 

 

Stuur je CV aan Toon Klaassen via Toon@careervalue.nl

Of bel of whatsapp mij op: 06-25018100

Salaris:

4000 – 5000 euro

Functie met:

Vaste werklocatie, werken in een vast team, niet te ver reizen, vaste werkplek, vaste standplaats

Specialisatie:

Lawson M3 Prodin Infor Unit4

Gerelateerd:

Lawson M3, vacature, Prodin, Infor, Unit4

Organisatie Eigenschappen:


OV
dichtbij

technisch uitdagend

toonaangevend softwarebedrijf

internationaal team

bedrijfseigen software

HBO
verplicht

thuiswerken mogelijk

Plaatsen in de omgeving:

Bemmel, Elst, Huissen, Lent

Gerelateerde vacatures:

Arnhem: Dynamics 365 F&O Specialist – internationaal
Elst: Applicatiebeheerder Dynamics 365 F&O – veel bouwen!
Arnhem: Functioneel beheerder – Toonaangevend in HR-oplossingen
Velp: Allround Applicatiebeheerder | MBO4 | Office 365!
Arnhem: Junior Technisch Applicatiebeheerder | MBO 4 | 36 uur

Contact:

Reageren op deze vacature? Neem dan contact op met:
Toon Klaassen op telefoonnummer: +31 (0)88 88 33 067 of mobiel: +31 (0)6 25 01 81 00.
Solliciteren kan ook door te mailen naar toon@careervalue.nl of via WhatsApp.

Recruitment Consultant Toon Klaassen