Vacature in Soest: Administrateur en Controller worden?

  • Vaste baan
  • Soest

CareerValue BV

Voor een klant in Soest ben ik op zoek naar een administrateur die de ambitie heeft om door te groeien naar een financial controller. Deze organisatie telt ongeveer 40 medewerkers en richt zich op het ontwikkelen en implementeren van maatwerk IT-oploss...


ID:12361-83081

De Organisatie:

Voor een klant in Soest ben ik op zoek naar een administrateur die de ambitie heeft om door te groeien naar een financial controller. Deze organisatie telt ongeveer 40 medewerkers en richt zich op het ontwikkelen en implementeren van maatwerk IT-oplossingen voor klanten wereldwijd. Ondanks hun internationale klantenkring blijft het bedrijf stevig verankerd in Nederland. De organisatie is volop in ontwikkeling en het platform speelt daarin een centrale rol. Ze zoeken een nieuwe collega die verantwoordelijkheid wil nemen voor de financiële processen en daarin graag meedenkt en groeit. De werksfeer is open en informeel. Er wordt gewerkt met korte lijnen, duidelijke communicatie en er wordt snel geschakeld. Dat zorgt voor een prettige omgeving waarin samenwerking centraal staat.

De Functie:

Als administrateur ben jij de strategische sparringpartner van de COO. Je denkt actief mee over de richting van de organisatie en bent betrokken bij diverse strategische beslissingen. Samenwerking is hierin essentieel: je overlegt regelmatig met het salesteam en onderhoudt contact met externe accountants om de financiële processen strak georganiseerd te houden. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van financiële rapportages, begrotingen en afsluitingen. Daarnaast werk je continu aan het verbeteren van de financiële administratie en bijbehorende processen. Jouw rol is veelzijdig en uitdagend, met taken zoals:

  • Verwerken van inkoopfacturen en digitaal aangeleverde bonnen
  • Voorbereiden en versturen van verkoopfacturen (nationaal en internationaal)
  • Beheren van de debiteuren- en crediteurenadministratie
  • Verwerken van kastransacties en uitvoeren van betalingen
  • Controleren van saldi voor vooruitbetaalde service-uren
  • Bewaken van werkgerelateerde onkosten, budgetten en cashflow
  • Verzorgen van belastingaangiften (VPB, ICP en BTW)
  • Optimaliseren van de administratieve organisatie (AO)
  • Opstellen van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen
  • Ontwikkelen van begrotingen, scenario’s en financiële forecasts

Gevraagd Profiel:

  • Mbo+/hbo werk en denkniveau;
  • Je bent beschikbaar voor 32-40 uur in de week;
  • Ervaring met financiële administratie, rapportages en fiscale aangiften;
  • Proactieve en zelfstandige werkhouding;
  • Ervaring met administratieve systemen zoals Exact Online;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Arbeidsvoorwaarden:

  • Salaris op basis van ervaring tussen de €3.500,- en €6.000,-;
  • 26 vakantiedagen;
  • Pensioenregeling;
  • Flexibele werktijden en mogelijkheid tot thuiswerken;
  • Werktelefoon en laptop;
  • Opleidingsbudget voor persoonlijke ontwikkeling;
  • NS-business card mocht je reizen met de trein.

Interesse in deze vacature?
Neem dan contact op met: Olivier@careervalue.nl
Of bel of whatsapp naar: +31 6 43630061

Salaris:

Afhankelijk van ervaring

Specialisatie:

Administrateur

Gerelateerd:

Vacature Administrateur

Gerelateerde vacatures:

Zeist: Financieel/Accounting Medewerker – tot € 4.000
Utrecht: Medewerker Accounting – tot € 4.000
Utrecht: Financial Controller – hybride – 30 vrije dagen
Nieuwegein: Financial Controller – € 6150 – hybride
Hilversum: Junior/Medior Controller | tot 78 K p/j

Contact:

Reageren op deze vacature? Neem dan contact op met:
Olivier van den Eijnden op telefoonnummer: +31 (0)88 88 33 060 of mobiel: 31 (0)6 43 63 00 61.
Solliciteren kan ook door te mailen naar olivier@careervalue.nl of via WhatsApp.

Upload uw CV of een ander relevant bestand. Max. bestandsgrootte: 64 MB.
Ik ga akkoord met het Privacy Statement van CareerValue.